Registrujte se a získáte PDF kuchařku zdarma a 5 % slevu na každý nákup v našem obchodě

Obchodní podmínky a řešení reklamací

 

REKLAMACE A SERVIS

Pro důstojné vyřízení Vaší reklamace děláme maximum a vždy se snažíme najít takové řešení, aby tato nepříjemná situace byla vyřízena co možná nejrychleji a bez problémů.

JAK PROBÍHÁ PROCES REKLAMACE?

  • V případě jakékoli reklamace je nutné nás kontaktovat s informací o problému.
  • My poté zboží u Vás vyzvedneme přepravní společností PPL a to vše na naše náklady
  • O zahájení reklamace, (obdržení zboží od dopravce), nebo jakékoliv změny ve stavu vyřizování reklamace budete informován na uvedené emailové adrese
  • pro urychlení a přesné informace vyplňte reklamační formulář
  • zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou kartonové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice. 
  • reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době, (Pozor u některého zboží nabízíme prodlouženou záruku), nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásilky přímo u Vás do druhého dne a to zcela zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu, ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s níže vyplněným formulářem, přesným popisem vady a dokladem o koupi. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 30ti dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu, ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a informací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu. Zboží prosím zasílejte na naši doručovací adresu uvedenou níže, ne na naši fakturační uvedenou na faktuře!!!

 

POZÁRUČNÍ SERVIS:

I po uplynutí záruční doby, zajišťujeme servis veškerého zboží. V případě zjištění vady nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte. Zajišťujeme případné vyzvednutí zásilky a po servisu její doručení zpět k Vám.

  • přijímáme zboží všech značek
  • jakožto autorizovaný prodejce jednáme výhradně vždy s výrobcem
  • zboží u vás vyzvedneme a opět přivezeme

 POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘEPRAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjistí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásilku (v případě zboží na objednávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopravcem řešíme sami).

 

 

DOKUMENTY KE STAŽENÍ:

 

ADRESA PRO DORUČENÍ:                                                                                                      

                           

www.znackovenadobi.cz

Cezarrino, a.s.

Areál Adast Systems, a.s.

Mírová 2

679 04 Adamov

Tel: +420 730 166 134

Mail: info@znackovenadobi.cz

Logo Značkové Nádobí

Na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení